Per Morberg..

Läs och rys: Per Morberg.. Hör ni?! Peeer Mooorberg.. PER Morberg.. Per MORBERG..

Det där är en man som skrämmer skiten ur mig.. Råkar jag slå på "Vad blir det för mat" klarar jag inte av att byta kanal.. Jag blir som en hare i lyktskenet på en bil.. Fryser liksom till.. Sitter i soffan med uppspärrade ögon.. Till slut lyckas jag kanske lyfta handen framför ansiktet och kikar mellan fingrarna..

Samtidigt som han skrämmer mig fascinerar han mig.. Fast mest skrämmer han mig.. Skrämmer mig halvt från vettet.. Vad är det med honom?! Varför är han så läskig?! Hans blick, hans tal.. Man vet aldrig vart man har honom.. Han kan börja prata om helt galna saker helt plötsligt.. Det finns ingen rim och reson i vad han säger..

Nu är han ju med i en reklam för någon påsköl.. Och har ni sett vad han gör och har?! Jo, han pratar med sig själv och till sitt ägg.. Ägg som är målade med dödskallar.. Dödskallar?!
Vart han mindre läskig nu?! Svar nej!!





Kommentarer
Postat av: Bitterfittan

han verkar lite störd. men det gillar vi. dock gillar vi inte att han är jaktgalen

2010-03-28 @ 18:21:10
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se
Postat av: Annica

Ja han är ryslig!!!

2010-03-28 @ 19:55:28
Postat av: Bitterfittan

bra att du offrar dig för djuren ;)

2010-03-29 @ 00:16:05
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se
Postat av: Daniel

Han spelade våldtäktsman i REDERIET



Sen dess har jag obehag för honom

2010-03-29 @ 09:04:01
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0