Långsamt..

Oj oj, klockan är massor och jag måste krypa till kojs.. Men först ska jag vara lite privat i mitt bloggande..

Dom flesta som har vart gravida kanske har upplevt att magen blir lite....långsam(?).. Min mage har vart lite långsam i ungefär 1½ vecka (eller med andra ord, jag har inte fått bajja på den tiden).. Igår och idag har min mage INTE vart lite långsam.. Nej, nu har den tagit igen 1½ veckas missad verksamhet.. AJ!! Min mage och min stackars rumpestump lider.. Men förhoppningsvis är jag snart redo för ytterligare någon veckas långsam mage nu..
Underbara graviditet!!

Kommentarer
Postat av: Bitterfittan

aaah stackars din mage. det låter som en beskrivning av min mage när jag bantar hehe. DU! brukar du få ont i tuttarna precis när du har blivit gravid? jag är lite misstänksam över mina här hemma, dem är svullna och gör ont som fan. MEN så tog ju mina p-piller slut i fredags (ska skaffa nya). tror du att det kan ha med det att göra?



HJÄLP TACK!

2010-03-30 @ 02:16:16
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0