Kroppsutsöndringar i offantliga mängder..

Jag förstår inte.. Hur kan en näsa innehålla så mycket snor?! Och som följdfråga, exakt hur jävla mycket snor kan den lilla näsan innehålla?! Gissar att det inte bara är näsan som innehåller snor.. Säkerligen hela hjärnan också.. Och jag tror att vi har hår på huvudet enbart för att kunna ha extra snordepåer.. Men nu borde det snart vara slut..

Och en annan sak jag funderar på.. Hur mycke kiss kan en kropp producera?! Jag har sprungit och kissat VARJE reklampaus i ett par (nästan 3) timmar.. Inte bara i reklampauserna utan även mellan programen.. Det är bara kiss-kiss-kiss.. Känner mig som en hund (pojkvarianten) som springer runt och skvätter mest hela tiden.. Varje lyktstolpe ska få sig en dusch.. Likaså varje träd, buske och grästuva..






Såhär ser det ut när jag sitter vid datorn.. Hej nässpray och hej papper..

Kommentarer
Postat av: Bitterfittan

KRYYYYYYYYYYYYYYYYYYA! nu har ni varit sjuka alldeles för länge

2010-03-22 @ 20:53:13
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/
Postat av: Bitterfittan

eller hur, han borde straffas för att han vill röra på sig. och framförallt för att han vill få MIG att röra på fläsket

2010-03-22 @ 23:57:22
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0