Hostmedicin och ståndaktiga barn..

Sådär ja.. Då har man vart en sväng till på apoteket.. Denna gång blev det lite Cocilana till mamman.. Hoppas bara att det ska gå bra eftersom det kan vara lite kinkigt med gallan när man tar det.. Men mest av allt hoppas jag att det ska göra nån nytta..

På tal om mammor och hostmedicin och gallor.. Mor min undrade ju om jag inte hade huttat upp någon bild på fjantan när hon står upp.. Och jag kan inte minnas att jag har gjort det så en sån kommer nu.. Hon har ju blivit så stor tjejen så nu ska det stås upp mest hela tiden..





Kanske kan det se ut som att hon står på knä men det beror på att hon har pyamasbrallorna nere vid knävecken typ.. Hon står faktiskt på sina små tjockisfötter..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0