Hjulet snurrar men hamstern är död..

Och vad gör jag uppe såhärdags kanske man kan undra.. Jag undrar i alla fall det.. Jag tror det kan ha att göra med att jag hostar ut mitt tå-skelett (alla lungor och sånt man brukar hosta ur sig är ju liksom urhostade för länge sen).. Sen kan det också ha att göra med att lillskrutt hostar sina lår-skelett ur sig (nä, hon har inte haft hosta riktigt lika länge som mig, så hon har inte kommit ner till tårna än)..

Tog en slurk hostismedicin igen och hoppas att det gär lite nytta.. Hade ju gärna sovit ett par timmar till för att slippa ligga och slagga på undersökningsbordet på UL:et.. Fast, de kanske är vana.. Gravida kvinnor är väl inte de piggaste kvinnorna i knivlådan.. Okej uttrycket kanske inte går riktigt så, men ni hajjar förhoppningsvis vad jag menar ändå..

På tal om det så är mitt bästa sånt uttryck: hjulet snurrar men hamstern är död..

Nä, kanske borde ta min hosta med mig och krypa till kojs igen.. Men det är ju så segt att ligga där i sängen när man bara hostar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0