Bara bajsa lite..

Snälla gode gud i himmelen kan du inte låta mig få bajsa.. Jag vet att jag får skylla mig själv som gått och blivit gravid nu igen, men kan du inte ha ett finger med i spelet och sätta lita fart på min mage?!
Det är så illa nu att mina tuttar har börjat växa och jag tror att det beror på att min mage är så full med bajs att det inte får plats där längre utan måste trycka sig ut i tuttarna också.. Det kan ju i alla fall inte bero på att de ställer om sig till mjölkmaskiner igen.. Nä, min mage gör ont nu.. Hjälp mig!! Kan jag inte få bajsa i alla fall lite.. Eller nej, snälla låt mig bajsa mycket..

Kommentarer
Postat av: emma

har förkylningen börjat släppa?? allt är helt okej med mig (:

2010-03-24 @ 22:17:39
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0