Vart tog tiden vägen..

Fasen, man hinner ju inte data nånting när man har flera ungar att ta hand om.. Springer förbi datorn ibland mitt i all barnunderhållning och ger den en liten blick.. Känner hur en liten tår trillar ner för kinden.. Saknar min datortid så mycket..

Idag har det vart fullt upp.. Inte en lugn stund.. Började med ett besök hos psykologen.. Tog en sväng förbi Willys.. Satt i timmar och pysslade med stortjejen.. Nu städas det och lagas mat.. Om en kvart börjar tvättiden, 5-6 korgar med tvätt som man ska försöka hinna få rent..

Jävlar, nu glömde jag ju potatisen.. Nä, jag säger det man har inte tid med dator när man har sjuttielva ungar..

Kommentarer
Postat av: Annica

Så sannt, så sannt...

2010-04-12 @ 18:22:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0