Skönt..

Mm, har en skön känsla i kroppen just nu (och det beror inte på hamburgarna vi gjorde till mat).. Nej, det är såhär va.. Just nu är det jag som håller i pengarna.. Jopp, mannen och stortjejen ska gå iväg och handla lite och jag fick ropa till mig karln..
-Hörru, kom hit så ska du få en peng så du kan handla lite!!
-Okej, jag kommer..
-Här har du, lilla gubben.. Handla nåt fint till dig nu (nä, riktigt så sa jag inte, snarare handla nån matbit som vi absolut behöver för att överleva månaden)..

Ja, även om det inte är några stora pengar är det grymt skönt när de ligger i min plånbok och det är JAG som har makten.. Man känner sig ju liksom inte supermäktig annars när man håvar in en saftig mammapeng på 4papp i månaden.. Men nu, nu är det jag som bestämmer.. Det är min plånbok som klirrar om..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0