Godmorgon..

Skruttiprutti och jag tog sovmorgon idag.. Weii!! Fick sova ända till tio!! Eller njae, låg väl vaken från nångång efter nio och försökte intala mig själv att jag inte alls var kissnödig.. Första morgonen på länge nu som vi fått sva tills vi vaknat och inte blivit väckta av en större liten dam som tyckt att vi sovit för länge..
Men åh så tomt det är här hemma nu.. Halva familjen borta ju..

Jag och skrutt saknar allt resten av vår familj.. Skruttan har legat och gnytt i sömnen hela natten och det tog tre timmar innan jag väl lyckades somna inatt.. Var så ensamt i den stora sängen.. Tur att pappisen kommer hem i eftermiddag!!





Undrar om det är en liten pik från damen att jag borde sätta på musik?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0