Bättre..

Men ser man på.. Det var visst någon som lyckades sova ett par timmar när skrutt hade sin förmiddagslur.. Ja, inte bara skruttan sov utan även den mycket trötta mamman.. Nu är man lite mer människa än imorse.. Och om ungefär fyra timmar kommer mannen hem från jobbet och så har vi PÅSKLOV!! Mycket bättre än så kan det ju inte bli.. Och imorgon är det imorgon och vi får sätta oss i bilen (som min lillasyster ska övningsköra) och fara upp till familjen.. Jo, det kunde visst bli bättre än bara påsklov.. NICE!!

Men apropå bilfärden.. Lite skrajsen är jag allt.. Över den här övningskörningsgrejen alltså.. Jag har hört att hon har blivit riktigt duktig på att köra nu.. Men.. Jag pratade en gång i telefon med mn mor samtidigt som hon satt i den bil som syster övningskörde.. Kunde inte undgå att höra lite av vad som sas inne i bilen.. Det lät ungefär såhär: Men, växla ner, växla NER!! AAAHH, du kan ju inte köra rätt ut i korsningen!!
Förstår ni vart min lilla rädsla kommer ifrån?! Men som sagt, de har alla sagt att hon har blivit duktig så jag får lita på det..





Panik i ögonen?!

Kommentarer
Postat av: Bitterfittan

fan va skönt att du har kunnat nanna lite extra (:

2010-04-01 @ 14:09:04
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0