Återkoppling..

När jag kröp ner i sängen igen så började mina hjärna spinna vidare på det där med radio på tv.. Innan jag skriver vad den tänkte så måste jag bara få påpeka att jag eventuellt kan ha världens sämsta morgonhumör, och att det här humöret håller i sig till en bit in på eftermiddagen.. Nu har jag i alla fall safeat ifall jag säger någonting urbota dumt..

Så till de där tankarna då..
En anledning till varför radio på tv är så korkat helt enkelt.. Man brukar ju ofta prata om att det finns de som har ett "radioansikte".. Inte så pass "snygga" att de gör sig i tv, så för att få hålla på med media så arbetar de med radio.. Men det där blir ju helt meningslöst om man då visar radio på tv.. Då skyltar man ju ändå med sitt radioutseende på tv.. (I och för sig så tror jag att det där kanske bara är bullshit.. tror nog att det finns "snygga" radiopratare med.. Däremot har jag ju sett här på internetet att det finns en hel del fula gästpratare, eller i alla fall en.. Som min karl säger " det ser ju ut som att hon sprungit in i en vägg med de där läpparna" och vidare "hon lider ju av blåskärmssyndromet"..)

Nej, förlåt mig för det här.. Kan ju som sagt var vara mitt morgonhumör som pratar.. Vad vet jag?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0