Fjärde generationen..

Som sagt var så har jag sen i måndags förra veckan varit i K-holm hos mamma och syskonen.. Började veckan med att fara in till stan och hälsa på mormor och morfar (Skrutts gammelmormor och gammelmorfar).. Blev en vända ner på stada med morfar, vovven och skrutt för att handla allergipiller, prislappar och kolla lite på blommor till bröllopet.. (Förstår inte att jag såhär på senare år har blivit så känslig mot hund och katt, håller på att klia ögonen ur mig när jag hälsar på i K-kolm där ALLA har djur)..

Ska klura lite mer på det där med blommor då de jag gillar är dyyyra!! Måste beställa senast i början av december så det blir en tripp tillbaka till K-holm rätt snart igen..

Sen blev det lite matlagning med mormor inför nästa runda på stan.. Denna gång med ett stycke lillasyster och skrutt för att kolla brudklänningar.. Hittade en kalasfin som är bokad.. Måste bara hitta skor också så att jag kan komma tillbaka för uppläggning av klänningen.. Är så galet nöjd med klänningen men bilder kommer efter bröllopet.. :)





Gammelmorfar och skrutt..




Gammelmormor och mat..




Skruttiprutt hittade en telefon och ringde hem till pappa..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0