Hemma igen..

Jaha, då var man hemma igen.. Var helt död igår efter tidig morgon med tågresa.. Det blev bara slöande när vi kom hem, läsa ikapp sig lite bland bloggarna och spela sims 3 destination världen..

I helgen han vi få en del gjort, hittade ett par skor till bröllopet (som jag inte kommer kunna gå i) och provade klänningen för att se hur mycket som behövde sys upp.. Vi hittade kläder till älskling också, han får hyra från samma ställe som mig.. Sen beställde vi tårta och bokade fotograf.. Vet faktiskt inte om det var något mer vi han med direkt.. Eller jo, det blev ju en del umgänge med släkt och vänner också..

Klantig som jag är så glömde jag ta med mig kameran när vi åkte.. Så har inga bilder alls just nu att lägga upp, tråkigt.. Men ska färsöka ta lite mer bilder snart..

Nu, fortsätta slöa i soffan.. TRÖTT!!

Kommentarer
Postat av: Syster Ida=)

Jo ni handla klöäder till Erik och Emil också;D så dom också blir fina till bröllopet;D hihi=)

2009-12-03 @ 09:15:17
Postat av: Malle - Hockeyfru

ah lätt hänt:D förstår att va trött, full rulle på er:)

2009-12-03 @ 12:16:33
URL: http://mysunshinestory.blogg.se/
Postat av: Iris

Vad ska du ha för klänning nyfiken hehe. Kram!

2009-12-03 @ 16:49:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0