God jul och god natt..

Ja,man fårvällov att säga god jul.. Julafton är ju över men det är ju fler dagar av julighet kvar.. Idag har vi vart hos moster och firat tillsammans med mamma, mormor, morfar, moster med man och lille Wille.. Ja, så var ju Cobby med också förstås.. Men idag kommer inte först, innan idag var det igår..

Igår kom vi hem till lilla mamsen och firade en lilljul.. Alla syskonen skulle till far sin och jula så vi tog en minijul igår innan de for imorse.. Mannens dotter var med också för att få sitt lass med julklappar.. Trevlans, trevlans..





Lea fick öppna paket ifrån mostrarna..





Plastisen öppnade paket hon med..





Värsta massa glad bli man om man får en svampbob-mackgrill..




De däringa syskonen fick också öppna en massa presenter för att slippa släpa så mycket packning hem till sin farsgubbe.. Och jag fick mig allt en liten en jag med.. Trevligt dårå.. En liten present tackar man ju inte nej till..





Syster Ida ville inte vara med på bild.. Tråkmåns..





Lillebror Emil var lite snällare och ställde upp på en bild..




Sen var det ju den där lillebror Erik som totalvägrade foto.. Ujujuj, där var det ord och inga visor.. Men som tur var så ställde lillasyster Frida upp på desto fler bilder.. Hon är något av en hej-jag-gillar-att-vara-i-centrum-figur.. Men det gör inget, alltid trevligt att någon vill synas och höras.. :D





Fridolf är en snygging..





Sen sa Frida att vi var tvugna att ta en obligatorisk(?) fyllebild.. Men, ölen är någon annans och särskilt onykter var hon nog inte.. Men tjusig..





Inte ens när Diana skulle visa upp sin nya pyamas kunde Frida hålla sig från bilden.. Och Frida - byt strumpor!!




Ja, det där var väl i korta drag vår minijul.. Alltid kul att träffa familjen.. Vill jag lova.. Minsann.. Så det så..

Hade funderingar på att skriva lite om min julafton, men.. Jag börjar bli lite trött.. Kanske får ta det imorgon istället.. Nu borde denna tanten ta och sova..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0