Fräsch som få..

Sådär ja, nu är tvätten upptagen och svinstian till tvättstuga städad.. Jag förstår inte att folk ska ha så förbenkat svårt att städa efter sig.. Jag tycker väl att det är en självklarhet att man snyggar till efter sig, vet ju själv hur tråkigt det är att vara tvungen att städa INNAN man ska tvätta.. Men tydligen har resterande hushåll här en annan åsikt, de verkar tycka att det är helt onödigt..

Och just det.. När jag var där nere så ringde de från vårdcentralen.. Så nu har jag fått en tid i januari.. Läkaren tyckte att det inte alls var något bra att jag hade ont så ofta och haft det så länge.. Så han ville kika på om det inte kanske vore en idé med en remiss till kirurgen i alla fall.. Tyvärr lär det nog inte bli mycket med det då dom tidigare sagt att man inte kan göra något så länge det är grus i gångarna.. Men man kan ju alltid hoppas på det bästa..

Usch, känner att jag nog behöver en dusch snart.. Dessutom måste jag nog borsta tänderna för sjuttielfte gången idag.. Kräksmaken vill inte försvinna.. Blä..






Såhär fräsch känner man sig efter att man haft gallanfall hela morgonen och när man inte kan få bort spysmaken ur munnen..

Kommentarer
Postat av: emma

det måste suga. men du är het iaf! om det är till någon tröst. jaa min dag har börjat helt okej, är dock lika seg idag som igår haha

2009-12-21 @ 13:37:01
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/
Postat av: Natha

Ja det är riktigt äckligt med folk som inte städar tvättstugan efter sig! UUUSCH! Man vill ju inte ha sina kläder i någon annans skit =S

2009-12-21 @ 17:03:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0