F'låt, jag glömde..

Oj, det har visst gått ganska många timmar nu och jag har inte gjort någonting (som vanligt?).. Jäkla slött är det idag (känner att jag skriver det där ganska ofta).. Skruttan sover, mannen är på jobbet och jag, hmm, degar..
Fy fan, idag har kört på fjortisbloggardiet - inte ätit något.. MEN, det är inte med flit.. Jag har bara glömt bort.. Galet hur man kan glömma att äta.. Jag vill svulla NU!! Men vad fasen ska man äta när man inte har karln hemma som kan laga iordning något åt en?! Åh, om det inte vore för den förbannade jävla gallan hade jag beställt hem en pizza.. Nä får gå och kika igenom den tomma frysen och den tomma kylen och det konservfyllda skafferiet.. Blä!!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0