Dawn of the Dead..

Idag är det lite Dawn of the Dead här hemma.. Som vanligt har jag sovit kasst och känner mig mer död än levande.. Men familjen lät mig sova vidare några timmar extra vilket var skönt..

Nu står det städning och tvätt på schemat.. Usch, måste ju se till att det är snyggt till på tisdag när vi far till Katrineholm.. OCH vi måste se till att hitta fram alla grejer vi ska ha med oss, vore ju liiite jobbigt om vi glömde ringarna eller nåt..

Nähä, lite frukost i magen kanske?!






Eftersom det är 4:e advent bjuder jag på ÄNNU en tomtenissa..

Kommentarer
Postat av: emma

sötaste tomtenissan! alltså jag sov till 1 idag, jag klarar tydligen inte av två timmar med bara julmusik och praise the lord med peter jöback. jag är helt förstörd. hur går det med städningen bejb?

2009-12-20 @ 14:30:14
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/
Postat av: emma

haha men man ska ju sova länge på söndagar? ;) bra där, tvspel ingår definitivt i städandet! hoppas ni får en mysig kväll sen (:

2009-12-20 @ 17:39:46
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0