Bröllops-helvetes-fanskaps-skit-arsel..

Det är ju själva ***.. Är väldigt trött, gick upp och gav skrutt mat och nu kan jag inte somna om.. Vilket är sjukligt irriterande när man är så jädrans trött.. Och NÅGON (inga nämnda, inga glömda) snarkar ju något så förbannat!! Vilket inte gör det lättare att somna.. Känner hur det kryper fram en huvudvärk vid ena tinningen.. GAAH!! Tidigare i veckan har jag banne mig inte haft några problem med att sova, men nu kommer det igen.. Skit också..

Ett STORT misstag jag gjorde, när jag märkte att det nog kommer ta lite tid innan jag somnar, var att jag började tänka på att det bara är 2,5v kvar till bröllopet och att vi har MASSOR(!) kvar att göra.. Helt ärligt har jag ingen aning om hur vi ska klara det.. Nä, fy fan.. Just nu har jag galet stor lust att ställa in det här jävla skitbröllopet.. Det är ju ändå bara tattarlosers som gifter sig, har jag hört.. :(

Nä, det lär väl säkert ordna sig på något vis men just nu känns det gaaanska hopplöst.. HJÄLP MIG, SNÄLLA NÅGON!! Det är inte så jävla lätt att göra allt det här själv.. Hade ju underlättat om man hade kunnat delegerat ut arbetsuppgifter till folk för att lätta lite på den egna bördan.. Men icke.. Nix pix.. Nope.. Na-a.. Njet..

Jag VÄGRAR (nej det gör jag inte alls, men jag vill klaga lite nu) gifta mig om det bara ska innebära stress, press och sömnlösa nätter.. Tacka fan för att jag sovit länge på morgonen den senaste tiden när jag inte lyckas somna förrän bortåt fem-tiden på morgonen för att jag grubblar, planerar, funderar, panikar, stressar och hatar allt som har med bröllop att göra i största allmänhet..

Nä, nu får det väl vara slut på klagandet och dags att ta tag i det här jävla skithelvetet igen.. Men alla ni som ska komma på bröllopet, jag hoppas ni tänker på hur DÅLIGT jag mått över det här SKITET!! Nä, så farligt kanske det egentligen inte är, vad vet jag, alla kanske mår såhär innan de ska gifta sig.. Kanske liksom hör till?! Någon gift människa som vet?? Är det normalt att hata allt som har med bröllop att göra när man ska gifta sig?? Mår man lika dåligt och stressar lika mycket även om man får hjälp med allt sån't här bröllopsfixande??

Till sist måste jag väl säga att jo, jag vill gifta mig och jo, det ska bli trevligt och förhoppningsvis en av de bästa dagarna i mitt liv.. MEN just nu känns det verkligen inte så.. Kan tro att det kanske blir annorlunda när det väl är dags..






(Vad hände med hennes fot här egentligen??)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0