Worlds strongest mother-to-be 2010..

Jag känner mig som värsta überhurtbulliga fitnessbruden.. Har sån galen träningsvärk i magen/bröstet.. Känns som att jag har tränat järnet i åtminstonde 4-5dygn.. Fast, jag kan inte minnas att jag har tränat ens lite stålet.. Nä, saken är nog den att jag har hostat järnet i 4-5dygn eller nåt sånt.. Hmm, nä det är nog lite längre än så.. Men i alla fall.. Ont-ont-ont gör det.. Men jäklar vilka magrutor jag kommer ha när jag är frisk igen.. Eller nä, det kommer jag ju inte.. Jag kommer ju bara ha min bebiskalaskula.. Attans..

Kommentarer
Postat av: Bitterfittan

allt är bra med mig (: hur mår ni ikväll??

2010-03-22 @ 00:07:23
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0