Dagen som gått..

Dagen har varit givande, på både gott och ont, eller av både gott och ont kanske man snarare säger.. Började ju med läkaren.. Vi kom fram till att jag ska träffa psykolog eller kurator (den som har tid) en gång i veckan under resten av gravven.. Doktorn tyckte det var väldigt viktigt att vi höll koll på mitt mående och edt känns bra att mina problem blir tagna på allvar.. Jag känner liksom nu att det faktiskt inte är jag som är "larvig" utan jag mår dåligt och det är okej och jag behöber hjälp..

Sen vart det fikan med mammorna som var väldigt trevlig.. Var riktigt trevligt att träffa lite vyxna människor efter all tid jag bara spenderat själv med lillskruttan.. Maten var god och sällskapet trevligt.. Skruttisen var lite trött och gnällig men hon hade inte sovit så mycket som hon brukar.. Sen är ju inte hon heller van vid att träffa andra.. Så när bebiasrna grät så blev hon också lite ledsen.. Men överlag var hon nog nöjd och glad..

Åh, hon lärde sig dessutom ett nytt trick idag.. Nu kan hon vinka.. Så söt.. När vi kom hem till pappa igen så satt dom länge och vinkade till varandra.. Gud vad hon skrattade.. Mysan..

Nu är jag smått död efter en tidig morgon, läkarbesöket och många nya intryck.. Dessutom har jag foglossning från helvetet efter att ha vart korrkad och suttit på golvet i några timmar.. Hehe, trodde jag var rörligare och fräschare i kroppen än vad jag var.. Ligger i soffan nu med en kudde under knäna och ojar mig.. Skruttan var också trött efter dagen och somnade "tidigt" idag..

Nu ska jag kolla tv:n en stund till innan jag hoppar i sängen.. Hmm, hoppar är nog helt fel ordval.. Ska väl försöka välta ner i sängen om jag först lyckas ta mig dit..

Kommentarer
Postat av: Bitterfittan

allt är bra här tack ;) hur är det själv? superbra att du har fixat så du har någon att prata med bejb

2010-03-12 @ 01:57:49
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/
Postat av: Annica

Bra kämpat!

2010-03-12 @ 05:16:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0