Tröttis..

Är så himla trött idag.. Började lite med städningen i förmiddags men sen gick jag och la mig med skruttan.. Helt plötsligt hade klockan blivit 14.. Känns som att jag skulle kunna sova några timmar till utan problem.. Har en så förbaskad huvudvärk också som inte vill gå över.. Kanske har druckit för dåligt, brukar vara duktig på att missa det..

Nä, undrar om man kanske skulle kika efter något att äta.. Vore nog bra.. Men är inte sådär jättehungrig.. Fast, jag lär nog hinna bli innan jag hittar något ätbart i våra matförråd där det ekar lite tomt.. Äsch, riktigt så illa är det inte.. Men det är ju väldigt sällan det finns något som man är sugen på.. Hmm, på tal om det, undrar om man får äta glass till kvällsmat?!





Jag känner mig ungefär såhär pigg idag..





Skruttor har ju i alla fall tur som har mammor dom kan vila på..

Kommentarer
Postat av: Bitterfittan

jag vill också ha någon att vila på... får tvinga min karl sen när han kommer hem

2010-03-14 @ 17:54:11
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/
Postat av: Annica

Så söt!

2010-03-14 @ 19:51:16
Postat av: Bitterfittan

dagen har varit bra, har träffat min mamma och pratat i flera timmar (: hur har du/ni haft det idag?

2010-03-14 @ 20:03:42
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0