Traumatiskt..

Vet ni.. Jag började nästan gråta när jag skulle äta soppa igår.. Tror att mina gravidhormoner spelade mig ett spratt.. Men alltså det är ju såhär va att jag har blivit upp över öronen förälskad i pulversoppa.. Speciellt hummer & räksoppa.. Och manne gjorde iordning denna soppa igårkväll..
Men!!
Han hade i en massa nudlar för att det skulle bli lite matigare.. Hädelse säger jag!! Hur kunde han förstöra min perfekta soppa med nudlar?! Kanske hade jag inte reagerat riktigt såhär starkt om jag inte vore preggomonster.. Men igår alltså, jag fick verkligen knipa jättehårt med ögonen för att det inte skulle komma tårar..
Idag vill jag ha soppa igen.. Men, den här gången har jag sagt till mannen att det verkligen inte får ligga nudlar i soppan..






Soppa + nudlar = totalt jävla INTE sant..

Kommentarer
Postat av: emma

förlåt bejb. jag måste genast gå och inhandla påssoppa

2010-03-24 @ 14:19:36
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0