Söndrig..

Snyft, mitt stackars ansikte är förstört.. Jag ser ut som att jag har Kissie/Amir-läppar.. Kommer snart börja gravhormonsgråta på grund av det här.. Mina läppar är så söndersnytna att de vuxit sjuttielva storlekar och förlorat all sin hud.. De har blivit helt rödfläckiga.. Stackars, stackars mig..

Annars då, jovars.. Lyckades sova en liten stund i soffan, sittandes.. Kan inte ligga ner.. Funderar på att försöka sova här inatt, det gick ju inte så bra i sängen.. Alternativt bygga upp med miljarders kuddar i sängen så jag kan sitta där och sova.. Får se vad jag hittar på..

En sak vet jag.. Jag ska inte drick the sent på kvällen idag.. Jädrans vad min gravkissblåsa får springa annars..

Kommentarer
Postat av: Bitterfittan

hur mår du ikväll bejb? (:

2010-03-18 @ 19:21:28
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/
Postat av: Bitterfittan

du får inte vara bitter :( hoppas du mår bättre snart!

2010-03-19 @ 00:08:09
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0