Ovärt..

Jag blir så trött ibland.. Varför ens diskutera saker som jag ändå kommer få rätt i?!

-Jag vill ha mat nu, börjar bli lite hungrig.. Säger en hungrande jag..
-Men det är nog din tur att laga soppan idag, jag gjorde ju den igår.. Säger mannen med det braiga minnet..
-Fast nä, jag var nog inte så hungrig idag.. Säger en fortfarande lite hungrig jag..
-Nähä, men det är jag så jag ska nog laga lite kyckling till mig.. Säger mannen som helt plötsligt fick energi..
-Men du, då kan ju du passa på att laga mat till mig med, för jag vart visst lite hungrig igen.. Säger jag glatt..
-Glöm det.. Säger mannen beskt..
-Hörredu, tror du på allvar att jag tänker bära runt på ditt barn och inte få ett skit för det?! Fan heller, något får du faktiskt ta och göra.. Säger en tjurig jag..
-Mäh, lägg av.. Säger mannen..
-Men ärligt.. det är inte så jäkla bla bla bla.. Och dessutom morr morr mor.. Säger jag..
-Äsch, jag kan laga mat.. Säger mannen..

Nu är vi kompisar igen.. Men jag förstår inte anledningen till att jag skulle vara tvungen att bli arg från första början.. Hade han bara sagt javisst direkt och gått ut i köket så hade ju jag sluppit skälla.. Men det gör väl inte så mycket.. Ska jag snart få en bebbe till behöver jag nog öva lite på mitt skällande..

Kommentarer
Postat av: Bitterfittan

jaa tryck i dig en massa vitaminer. det brukar funka. typ..

2010-03-25 @ 01:45:36
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0