Natti natti..

Nä, nu ska den här morfinklunkande mamman gå och knyta sig.. Måste ju orka upp imorgon bitti och fara iväg till sjukan.. Ultraljud, wohoo!!

En knepig sak när det gäller ultraljudet.. Det står att man ska ha full kissblåsa när man kommer.. Då tänker jag att i och med att jag har en morgontid så vill de nog inte att jag kissar på morgonen alls.. Men det går ju inte, det fattar ju alla som någon gång har vart gravida.. Men jag tänker såhära att min kissblåsa blir ju typ full på 10minuter så jag borde kunna kissa på morgonen innan vi åker och ändå lyckas komma dit med en full kissblåsa..

Det är min plan.. Om inte annat får jag väl knalla in och hälla i mig ett par liter vatten innan jag ska in och göra UL:et..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0