Morgonbestyr from hell..

Idag hade vi det lite stressigt.. På morgonen alltså.. Nu har det vart väldans ostressigt, säger hon efter att ha sovit på soffan länge.. Men morgonen alltså.. Eftersom jag var vaken superdupertidigt så var jag väldigt osugen på att gå upp när klockan väl ringde.. Lika med snooz.. Några gånger.. Lika med fan också, får nog skita i duschen.. Skruttan ville icke vakna men skulle ändå hinna med att äta och klä sig.. Även mamman och pappan skulle hinna med att klä sig och fixa sig iordning.. Klockan blir 15minuter innan bussen går.. Manmman känner ett mystiskt sug i magen.. Mamman borstar tänderna fort fort.. Manmmans mage säger mmmaauhmm.. Mamman förstör sin tandborstning genom att kräkas.. Mamman tänker att: helvetes, helvete, bussen går snart jag kommer inte hinna borsta tänderna igen.. Sen springer familjen fort fort till bussen..

Imorse när jag kom till sjukan kände jag mig lite ofräsch.. Oduschad och med kräkrester mellan tänderna.. Hoppas ingen märkte nåt..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0