Mitt och ditt..

Igår var vi och handlade.. Bör först påpekas att det finns 3 tillfällen då man inte ska handla:

1. Om du är hungrig
2. Om du är lite småsugen
3. Om du är gravid

Kan nämnas att jag och mannen var alla 3 igår.. Eller njae, mannen var inte så mycket gravid, möjligen lite skendräktig.. Hur som haver, jag började plocka ner lite nödvändiga grejer i vår korg, såsom cheese crunchers, läsk och marängsvissgrejor.. När vi kom till kassakön plockade mannen ner ett paket med kexchokladar och sa att dom där var minsann HANS.. Jaja, var så ego då om du nu måste, tänkte jag..

När vi var färdiga inne på affären tyckte jag att det nog behövde handlas något onyttigt också.. Knallade in på viedobutiken och började plocka lite (läs mycket) godis i en påse.. När vi kommer hem börjar mannen äta ur min godispåse.. URSÄKTA MIG!! Men var det inte han som sa att det var hans choklad inne på willys?! Men är inte det här min godispåse då?!

Rättvisa??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0