Ka-bonk....UUÄÄH..

Nu för tiden har det blivit en aning högljuddare här hemma.. Allting beror på skruttans alla nya trick hon lär sig.. Som jag tror jag skrivit innan så är nya grejen att stå på knä mot saker.. Ibland är hon extra wild and crazy och står på knä utan att hålla i sig också.. Ibland lyckas hon även ta sig ner på alla fyra igen efter att ha stått så.. Ibland går det inte att komma ner, då blir skrutt arg.. Skrutt skriker och vill ha hjälp ner.. Sen finns det ju talesättet att "ner kommer man alltid".. Det vet skrutt.. Ibland när hon står där så trillar hon.. Och tyckte man att hon lät mycket när hon var arg för att hon inte kom ner, ujujuj, det är ingenting mot när hon trillar ner.. Ka-bonk låter det när huvudet träffar golvet.. UUUÄÄÄÄHH låter det när skrutt märker att hon ka-bonkat sitt huvud.. Jisses amalia, den donnan har en rejäl tuta.. Vad hon kan skrika.. Och tårarna de sprutar.. En otröstlig beb har man då.. Det är sååå synd om henne.. I och för sig så skulle nog inte jag heller vara så glad om jag föll pladask och landade på huvudet.. Men inte att jag skulle bli lika förstörd som skrutt.. Skrik och panik!!






En glad skrutt för stunden.. Intet ont anande att golvet snart kommer anfalla henne..

Kommentarer
Postat av: Bitterfittan

haha tydligen ;) har ni en skön kväll?

2010-03-10 @ 20:36:53
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0