Jag är hippast i stan..

La märke till en kul sak när vi gick förbi Lindex idag.. Nya heta grejen är tydligen aladdinbralls som ska dras upp över tuttarna.. Eller en så kallad jumpsuit.. Men hallå!! När jag var i Sydasien och reste runt köpte jag typ miljarders med aladdinbrallor.. Betyder det att jag var sjukt hipp och långt före min tid?! Och en annan sak, betyder det att jag kan dra på mig ett par av mina aladdinbrallor och gå ut på stan och alla kommer säga oh, ah för att jag är så cool?!
Deesutom, skojja att jag har fyndat eller som köpte dom i Indien och Nepal för en spottstyver när man här i Svearike nu får paya säkert flera hundralappar.. Vem drog högvinsten där egentligen?! Hell yeah!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0