Inspiration..

Jag funderar på att börja läsa nyheter.. Man kan tro att det beror på att jag vill hänga med i vad som händer i världen.. Ack så fel man tror då.. Jag vill läsa nyheter för att eventuellt kunna hitta något att skriva ett blogginlägg om..

Är inte det anledningen till allt man gör här i livet?! Klart jag skaffade barn för att ha något att blogga om.. Och inte hade jag blivit på smällen igen så snart om det inte vore för att det ger mig något att blogga om.. Överhuvutaget, vad har man familj och vänner till om inte för att få uppslag till ett blogginlägg?!..

Nä, jag har inte blivit helt hooked på bloggande!!

Men helt ärligt, jag måste hitta inspiration nånstans.. Har inte kollat de "vanliga" bloggarna på några dagar och jäklar vad man missar.. Drama och folk hinner ju byta både pojkvänner, utseende och namn på bara ett par dagar.. Så mycket spännande händer inte i mitt liv..
Missar man min blogg i några dagar så har man ju inte missat så mycket mer än några  blöjbyten.. Väldigt spännande..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0