Heja mig..

Känner mig (åtminstonde för stunden) lite gladare idag.. Eller kanske man säger lite mindre nere.. Underhåller mig för tillfället med att trösta en skrutt som slår sig stup i kvarten.. Och som vägrar lära sig hur man tar sig ner när man tagit sig upp (och står på knä mot något).. Något annat jag roar mig med är att peta ut allting som hon stoppar in i sin mun.. Hon håller mig igång helt enkelt..

Om jag nu kan lyckas finna lite mer energi idag så ska jag försöka göra iordning lite här hemma.. Skulle behöva få upp saker på en lite högre höjd och dessutom gå med förstoringsglas och kolla över hela golvet så jag inte missar små saker som damen kan äta på.. Nej, men åtminstonde röja och ta en REJÄL dammsugning (hur lyckliga mina fogar nu blir av det?)..

Men först ska jag data mig en stund och kika runt lite..






Skulle behöva sätta den här damen i finkan så stygg som hon är..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0