Guds gåva till alla bebisar..

Hur kommer det sig att ingen har berättat för mig om majskrokar tidigare?! Majskroken är ju verkligen guds gåva till bebisheten.. Sen majskroken kom in i vårat liv har allting förändrats.. Förändrats till något fantastiskt.. Som ett litet barn kan roa sig med denna luftiga lilla korv utan smak.. Tänk vad underhållande det är när en bebisslemmig krok klistrar sig fast på ett litet knubbigt bebisfinger.. Fantastimagiskt!!






Orkade inte leta fram kameran för att fota en krok men eftersom jag är så skicklig i paint så ritade jag en mycket naturtrogen majskrok..

Kommentarer
Postat av: Bitterfittan

sjukt het majskrok! jag blir nästan lite sugen

2010-03-26 @ 13:45:45
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0