Förlossningar och host..

Har kollat på jordmødrene nu.. Är helt tokig i förlossningstv.. Ska kika om man kan kolla på barnmorskorna på SVT:s sida.. Annars har jag väl mest klunkat i mig en massa the och hostat, hostat, hostat.. Har en sån jäkla rethosta.. Av mig kallat kräkhosta, alltså man hostar tills man kräks.. Gaaanska irriterande.. Och hostmedicinen hjälper ju inte för fem öre.. Jävla skit.. Nä, nu ska jag fortsätta sjuka mig och kanske ta ytterligare en mugg the.. Fast, sen är dagens gravidranson uppdrucken tror jag.. Man får ju inte dricka hur mycket the och kaffe som helst när man är preggo..

Kommentarer
Postat av: Bitterfittan

jag fortsätter blogga trots allt hehe. kunde inte låta bli ;)

2010-03-17 @ 14:50:58
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/
Postat av: Bitterfittan

föööörlåt ;) jag kan ju inte lämna dig! eller lillan! vad gör ni ikväll?

2010-03-17 @ 18:04:42
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0