En del faller vackert, en del faller hårt, en del faller alltid alltid ner i hål..

Host, host, hulk, host.. Så låter jag just nu.. Varvat med en hel del snörvel.. Det stämmer verkligen in på mig att immunförsvaret blir sämre när man är preggo.. Och jag har tyvärr ett ganska kasst sådant redan sen innan..

Igår.. Vad ska man säga om den dagen egentligen.. Var så jävla låg.. Hade tur att skruttan var trött och sov länge så att jag slapp kliva upp ur sängen på hela morgonen.. Sen satt jag mest och stirrade in i väggen med tårarna rinnande.. Men man kan ju inte göra det hela tiden när man har en skrutta..
Nä, det är bara att försöka vara glad med henne.. Men ibland går det inte.. Jag har ju så jävla dåligt samvete över att jag inte har all energi jag skulle vilja ha för att kunna lägga på henne.. Att jag på grund av mitt mående inte har viljan heller..
Men det är bara att bita ihop.. Man har inte riktigt tid att vara låg när man har en skrutta.. Tror att det är både bra och dåligt.. Bra på så vis att hon lyfter mig.. Jag blir väldigt glad av henne.. Men dåligt för det att jag inte kan bara få vara dålig och få lägga den lilla energi jag har på att försöka må bättre..
Men hoppas på att det ska hjälpa att gå och snacka med psyktanten..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0