Doktorn..

Hej och hå.. Ännu en natt med ungefär nada sömn.. Både skrutt och jag har hostat oss igenom natten.. Nu har i alla fall lilltjejen fått tid till doktorn idag men till mig fanns det ingen.. Men ska få någon hostmedicin utskriven.. Kan väl bara hoppas att det ska hjälpa.. Börjar få smått panik på det här nu.. Snälla någon ge mig sömn!!

En läskig sak är när man har lock för båda öronen och typ inte hör något alls.. Allra mest läskigt blir det på natten när det dessutom är mörkt så man inte ser något alls.. Då känner man sig sjukt handikappad.. Påminn mig om att jag aldrig ska bli blind eller döv..

Jaja, nu fixa sig iordning till besöket på barnmottagningen..






Kan ju säga att skrutt inte ser så här fräsch ut nu.. Snoret hänger ner till magen, ögonen är insjunkna och röda, håret står åt alla håll osv..

Kommentarer
Postat av: Bitterfittan

hon är gullig ändå! hoppas ni överlever måndagen nu

2010-03-22 @ 14:50:29
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0