Att vara eller inte vara en sjukling..

Nämen, vad hände nu då?! Har fruntimmret redan börjat läcka mjölk?? Så tänkte jag häromdan.. Men nej, jag hade inte börjat läcka mjölk redan.. Jag hade bara försökt ge skrutt alvedon med medicinspruta.. Men så fort hon fick en skvätt medicin i munnen så skvättade hon ut den igen.. På mamma.. Tack för det..






Vadan detta?!




Men jag förstår henne.. Jäklar vad äckligt det är med medicin.. Urk på burk (eller på flaska).. Fast faktiskt tyckte den här mamman att skruttan behövde lite medicin i magen.. Hon såg nämligen en aning hängig ut.. Ja döm själva huruvida hon behövde alvedon..





Lite mosig kanske?!






Vaddå, påstår du att jag skulle vara sjuk?! Dumheter..

Kommentarer
Postat av: Bitterfittan

haha busan då, så kan det gå!

2010-03-25 @ 22:24:58
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0