Att fredagsmysa eller inte fredagsmysa, det är frågan..

Fasen vad internetet bråkar med mig idag.. Eller, kanske inte internetet i sig utan de sidor jag vill vara inne och kika på.. Nedrans.. Men ska ta och räkna till tio, vänta en stund och sen prova igen.. Lite avis är man på mamman som är iväg och bowlar ikväll, vill också göra sånt.. Men troligt att min foglossande rygg skulle palla svinga bowlingklot, hehe.. Ännu mer avis är jag på mannens broders familj som far till K-håla imorrn, dit vill jag med åka för att hälsa på familjen.. Och visa upp skruttans alla nya tricks.. Men det får dröja ett tag till.. Suck och pust..

Annars då, vad ska man hitta på denna afton?! Fredagsmys har ju börjat kännas obligatoriskt, men jag kör hellre på lördagsmys.. Eller, helst av allt kör jag på hela-veckan-mys.. Men man kanske borde försöka slita sig ifrån datorn åtminstonde och kanske se om det går att få mannen bort från datorn också.. Hmm, kan bli svårt men är inte helt omöjligt..






Något gottis kanske man skulle ta och käka ikväll i alla fall..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0