Vissa dagar..

Fy vad jag känner mig mör nu.. Helt död.. Vaknade kl 3 inatt, kissnödig och jävlig.. Även skrutt var vaken (varför?).. Vi båda somnade om någon gång bortåt 4-snåret.. Vaknade igen kl 7 alldeles sjuk.. Visst att jag var lite sådär lagom vinterförkyld innan, men nu.. Uj uj uj, nu är jag nog många steg närmare graven.. Ack och ve.. Ont överallt och halsmandlar i samma storlek som vattenmeloner.. Och inte sjutton kan jag somna om heller.. Åh, jag blir arg..

Nä, nu är det nog kissdags igen och sen ska jag försöka sova en stund till.. För jag har hört att det är bra att sova om man är sjuk.. Så det så.. I och för sig brukar jag köra på att det är bra att sova om man är frisk också.. Det är bra att sova ALLTID.. Ja, det var väl det jag hade att säga för tillfället..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0