Tillkännagivande..

Nä, fan.. Nu kan jag inte hålla mig längre.. Måste få skriva av mig.. Borde ju egentligen vänta lite längre innan jag skriver om det.. Men nä, det går inte.. Det är ju som såhär va att vi ska ha en bebbe till.. OM allt går bra.. Vilket jag självklart hoppas och tror att det ska göra.. Men det är ju väldigt tidigt än.. Bara vecka 11..

Ska på inskrivning på tisdag, sen är det bara väntan tills det blir dags att lyssna och titta.. Skruttan blir en liten storasyster men det hoppades vi på att hon skulle bli också.. Jag är en så'n som tror att barn kan ha stor glädje av varandra om de ligger ganska nära i ålder.. Sen finns det självklart för- och nackdelar med allting..

Jaja, hursomhelst.. Hoppas som sagt var att allting ska gå bra och att bebben vill stanna kvar i magen.. Har mått lite illa men det börjar på att gå över (skönt) och jag hoppas att det inte kommer tillbaka.. Sen är det ju den jäkla magen som är svullen så man kan tro att jag vore i sjunde månaden.. Har lite problem att sova om nätterna och är konstant trött, men det var likadant med skruttan.. Sen är det ju de där hormonerna.. Shit, jag är INTE vid mina sinnens fulla bruk kan jag lova.. Är så känslig så det finns inte.. Men det hör väl liksom till..

Något som är lite intressant är att jag tycker det här är lika fascinerande som med första barnet trots att det inte var så jättelänge sen jkag var gravid sist..

Jaja, då var det sagt i alla fall.. Annars då?! Jo, jobbar fortfarande på att läsa ikapp mig men jag börjar äntligen se ljuset i tunneln.. Snart är blogginläggen slut.. Gäller det bara att hålla det så, är så irriterande när man kommer så långt efter..

Kommentarer
Postat av: Annica

Ja stackars liten!!

2010-01-28 @ 20:47:35
URL: http://mammatanten.blogg.se/
Postat av: Annica

Ja supergrattis! Vad härligt, vad roligt!! Jag har mina sista två relativt tätt, och det är underbart. Trots att det är storebror och lillasyster, så är det verkligen syskon och kärlek-

2010-01-28 @ 21:16:33
URL: http://mammatanten.blogg.se/
Postat av: Bitterfittan

amen GRATTIS! så jävla glad jag blir för er skull (:

2010-01-28 @ 23:01:50
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/
Postat av: Linn, Nova och Lex

Grattis! Så kul! Det är tufft med barnen tätt men oj så kul! Grattis igen!

2010-01-29 @ 04:08:08
Postat av: Malin

Å Vad kul å stort GRATTIS :)

2010-01-29 @ 08:23:39
URL: http://finaklumpen.blogg.se/
Postat av: emmaklemma

Nämen Linda, Grattis!! :D

2010-01-29 @ 08:28:12
Postat av: Emilia

Åh! GRATTIS GRATTIS! Gud va roligt! Hoppas du kryar på dig snart! Många kramar!

2010-01-31 @ 13:51:59
URL: http://miliaz.blogg.se/
Postat av: Anonym

Så kul Linda:D:D Grattis! Du får höra av dig om du kommer ner till Malmö någon gång, hade varit kul att träffa dig o Lea! /Iris

2010-02-09 @ 18:38:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0