Lusmedel och fredagsmys..

Jaha.. Då sitter man med lusmedel i håret och väntar.. Hade tur som var gravid, då fick jag ta den sorten som bara ska sitta i en timme.. Mannen ska ha sitt i 12 timmar, hehe.. Hans luktar skurmedel och mitt luktar lite fruktigt.. Hehe.. Rättvisa.. Dock är jag extremt brandfarlig nu, ick..

Ja, har som synes vart nere på stan och shoppat loss på apoteket och willys.. Vad hände med den roliga shoppingen i sko- och klädaffärer?! Nej, den är väl bara att glömma nu för ett par år framöver, minst.. I och för sig är det ju ingen större mening med att shoppa nu om man snart ska bli stor som en flodhäst.. Ett vandrande kassavalv.. Åh vad jag längtar efter den varma sommaren då jag kommer vara så stor och tung och svettig och dessutom dra runt på en stor och tung skrutt.. Finfint att vara höggravid på sommaren.. ICKE!!
Hade ju en jäkla tur med skruttan som kom i slutet av Maj så att jag slapp den biten..

Jaja, sak samma.. Nu blir det nog till att städa lite och sen göra tacos.. Weii!! Nu är det fredagsmyyys!!

Kommentarer
Postat av: Annica

Men det är inte säkert att du blir "stor som ett hus"!! Jag har gått upp bara fem kilo med ett barn och arton en annan gång.... Den ena graviditeten är inte den andra lik.

2010-01-29 @ 18:34:37
Postat av: Bitterfittan

ja då har du en bit kvar ;) har ni haft en mysig kväll?

2010-01-30 @ 00:19:52
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0