Goder morgon..

Usch och fy för att somna sent och vakna tidigt.. Fick i alla fall somna om en liten stund, men inte tillräckligt.. Ska se om resten av familjen snart vill vakna så vi kan bege oss ner på byn.. Apoteket nästa!! Känner att jag böjar bli lite stammis där..
Sen måste vi ta en sväng till affären också.. PANIK, skrutts flaskmat är slut.. Äsch, hon överlever med grötfrukost men det är banne mig inte samma kärlek som en flaska..

Nej fy, nu somnar jag snart..
Ja just det, jag har ju fortfarande inte plockat fram den däringa kameran.. Men vad jag är slö.. Skämmes på mig.. Men det ska bli bättring..

Åh, en annan sak.. Stackars lilla fjantungen ser ut som att hon gått ett par ronder för mycket mot Mike Tyson.. Hon har fått en vattkoppsprick (gissar jag att det är) på ögonlocket också.. Svullen och röd.. Sen är hon förståss fläckig och prickig i hela nyllet också.. Inte kul.. Men hon verkar ju ändå inte lida så mycket utav det, men skönt ändå när det är över..

Kommentarer
Postat av: Bitterfittan

haha men det gillar vi! mer bebisar åt folket! jag är själv sugen men känner mig lite ung ännu. hur långt gången är du? (:

2010-01-29 @ 13:26:24
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0