Roligt och roligt, grisar ska inte ha roligt..

En kul grej.. Min hosta var borta i ungefär tre dagar, sen kom den tillbaka.. Wihoo!!
En annan kul grej.. Mitt snor slutade rinna i noll dagar (ungefär), sen fortsatte det rinna lite till..
Många kula grejor finns det.. Men jag, jag börjar bli trött på att ha kul nu.. Skulle uppskatta lite tråkighet.. Snälla..

Och.. Med tanke på alla totalt meningslösa uppfinningar och påhitt som ploppar upp stup i kvarten, varför är det ingen jävel fortfarande som kommit på ett anti-förkylningspiller?! WHY?! Så fett jäkla rik den människan skulle bli.. Önskar jag hade lite kunskap i sjukdomar och medicintillverkning och annat sånt där så jag kunde forska fram ett anti-förkylningspiller..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0