Mage v.20..

Fan fan fan!! Råkade trycka på fel knapp när inlägget jag just skrivit var färdigt så nu är det bara att börja om..

Magbild gällde det.. Missade magen v.19 så det får bli en v.20-bild istället.. Men kanske att det är en v.19/v.20-bild.. Efter ultraljudet så är förlossningsdatum eventuellt lite senare än vad det var sagt från början, fast barnmorskan sa att de inte ändrar datum här.. Så därför är det fortfarande en v.20-bild.. Hej och hå..

(Resten jag skrev var mest bara en massa skit som jag inte orkar skriva om, men det handlade om det våriga/somriga klädvalet och om ett arsle som lär frysas bort när jag går ut)..










(Nu jävlar ska jag trycka på rätt knapp)..

Kommentarer
Postat av: Bitterfittan

åh jag vill klappa på din lilla mage!

2010-04-02 @ 20:15:29
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se
Postat av: Annica

Duktig "flicka" rätt knapp blev det och "tjuvar" gärna din mage.....älskar att vara gravid!

2010-04-02 @ 22:02:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0