Flängande..

Åh, jag har verkligen aldrig tid att sitta vid datorn.. Gråter blod över detta..
Dagen har spenderats med flängande.. Flängde till BVC och sen till mannens brorsa med familj.. Ja, det var ju också en upplevelse, resan alltså..
Normalt sett hoppar man på bussen och är framme på en 10-15minuter.. Nu blev det en resa med byten och jäktande som tog bortåt timmen (utan väntetiden).. Dessutom lyckades stortjejen med något rätt häpnandsväckande.. Hon glömde sin mössa på första bussen, vart väldigt ledsen över det.. Men under tiden vi väntade och väntade och väntade på andra bussen kom den första körande.. Och baske mig, det var samma chaffis och samma buss.. Var bara att springa in och plocka upp den glömda mössan.. Bara några minuter efteråt så kom vår andra buss.. Snacka om flyt.. Kanske skulle köpa en lott idag?!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nej du har inte tid med oss bloggvänner, men du har tid med dina barn och din familj...Det är väl också bra på sitt sätt. Fast jag tror jag förstår din frustation. Ibland då man är som mest inne i sitt bloggande, så tänker man bara i "blogginlägg" och bilder! Kramisar...

2010-04-13 @ 21:56:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0