Usch och fy..

Ibland får man ju lite otrevliga överraskningar.. Eller överraskning är det väl inte riktigt.. Det var väl snarare så att jag hade förträngt det men nu hittade kallelsen igen.. Blä, cellprovtagning på tisdag.. Är inte alls sugen på det.. Det finns fett mycket roligare grejer att göra än få den där borsten uppkörd i...
Nä, inte tänka på det nu, den dagen den sorgen..

Kollade nyss på biggest looser, de går ner jäkla mycket i vikt minsann, ujuj.. Nu lyxfällan så jag ¨kan få sitta och gotta mig i hur andra kört sin ekonomi i botten och samtidigt få tänka att jag minsann har det riktigt bra, trots min maffiga inkomst på 4 papp i månaden.. (Det är kul att vara mammaledig, inte)..


Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha ja det skall ju det :)



gillade din gissning, men den är inte rätt...men du och en tjej är de ända som inte gissat ko ler Och ko är det inte...:)

2009-10-25 @ 16:15:17
URL: http://misseverything.blogg.se/
Postat av: Camilla

Shopping är ju bland det bästa som finns! ;) haha guh så materialistisk man låter^^ Oja. Man får inte tappa barnasinnet! :)

2009-10-25 @ 17:34:01
URL: http://camillaloov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0