Skit, skit, skit..

Kan inte somna.. Helt omöjligt.. Och illa är det för jag vet allt att lilla bus kommer vakna lika pigg och glad imorgon som vanligt oavsett om jag fått sova något eller inte.. Ska försöka igen om en liten stund.. Tills dess kan jag roa mig med att göra en to do-list..

Imorgon ska/måste/bör/fet-chans-att-jag-kommer-göra jag göra som följer:

-fixa disken (har bildats ett mount everest av disk i köket)
-städa
-fixa iordning alla papper till bouppteckningen så att jag får lite översikt
-ringa sampobanken
-hålla tummarna för att jag får ett samtal som jag väntar, väntar, väntar på
-förstås underhålla lillskrutt
-bädda mysigt
-slöa framför tv:n
-ta ett pass framför wii:et (har skaffat mig en "my fitness coach" och jäklarimej, det är riktigt jobbigt)
-kanske orka bege mig ut på en promenad i friska luften (inte min favoritsysselsättning då det är sjukt träligt att släpa en vagn upp och ner för backarna.. Vem fan kom på idén att bygga en stad på ett berg?! Huskvarna är blä för bebismammor)

Hmm, det borde räcka.. Och risken är väl liten att jag kommer göra alla de grejerna.. Har kännt mig så galet seg den senaste tiden, inte alls på topp.. Dessutom, med tanke på att det inte lär bli helt mycket sömn inatt, så lär jag inte orka göra någonting imorgon..

Åh, en sak till som jag ska lägga till min att göra-lista: fixa någon kamera så jag kan lägga upp lite bilder i bloggen också.. Blir så tråkigt med enbart text..

Nähä, nu får jag väl ta ett sista försök att somna då.. hoppas, hoppas..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0