Shit pommes..

Tror jag börjar få dygnsrytm som min bebis.. Eller njae.. Men jag är i alla fall trött lika ofta som Lea.. Skulle också kunna sova flera gånger om dagen + hela nätterna.. Inga problem..
Men nix-pix, jag roar mig med att slöläsa bloggar istället..

(Väntar bara på att jag ska få ett telefonsamtal där vecko-revyn ringer och säger: fuck alla de andra bloggarna, vi utnämner dig till vinnare i alla kategorier, you rock!!) ;P Hmm, kanske måste börja på att skriva något intressant alternativt provocerande först.. Men hur fan ska man bara sådär över en natt gå från att vara en vanlig grå svensson till att bli intressant?! Eller hur lyckas man börja skriva provocerande utan att bli töntig?!

Nä, jag lär nog aldrig bli bloggdrottning jag inte.. För jag vägrar, totalvägrar, att blondera mig.. Vill inte, icke, nope.. Min fantastiskt fula svenska grisrosa (om några veckor till likgrå) hudfärg (som jag delar med många andra i vårt avlånga land) gör sig inte bra ihop med blonda lockar.. Nä, hösten är här och brunt hår regerar!!


Kommentarer
Postat av: Elvira

Jag skulle helt klart vilja åka dit! :D det skulle vara lite coolt ;)

2009-10-17 @ 13:49:31
URL: http://elvirabystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0