Pengarna i sjön.. x2

Tänkte jag skulle bli miljonär idag och köpte mig två trisslotter.. Skrapar den första och nä, inga miljoner där inte.. Inte ens en liten 25:a.. Trots att det är en nit kan jag aldrig låta bli att skrapa rutan för hur många gånger vinsten man får.. x2.. En lott blev alltså två nitar.. Tack för den..
Skrapar min andra lott och inte heller där blev det någon vinst.. utan återigen får jag en fin nit x2..
Rub it in bara.. Det räcker inte med att jag köpt två nitlotter, nä.. Det blir fyra nitar totalt.. Dumma, dumma dom som köpt alla mina vinstlotter..


Kommentarer
Postat av: Anonym

va gör du denna fredagskväll då?

2009-10-16 @ 18:49:51
URL: http://designbyjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0