Nya tag..

Vaknat nu för andra gången.. Är inte helt pigg men fasen piggare än vad jag brukar vara.. Fantastiskt!! Nä, men dt är en rätt skön känsla faktiskt.. :)

Nu den bästa morgonrutinen av dem alla, frukost framför datorn.. :) MMin lilla Hobbit-bebis har redan hunnit med sin second breakfast..

Som sagt så blir det till att hämta ringar och göra klart ibjudningarna idag.. För imorgon vill jag inte behöva sitta med dom.. Imorgon kommer nämligen min bästa mamma i hela världen hit!! Och på måndag åker hon, jag och skrutt till K-holm.. Trevligt det dära att träffa familjen.. (Trpkigt bara att inte älskling följer med, men måste man jobba så måste man)..





Ibland är pappa busig när han byter blöja.. ;P (Och ja, hon är lite skitig här men hon har precis ätit biff stroganoff på bilden)..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0