Mardrömsdag..

Blä, vaknar upp med en sjuhelvetes jävla mensvärk.. Det är så att jag inte kan röra benen knappt.. Tack för den, trodde sån't skulle bli bättre efter man fött barn.. Men men, lite värktabletter sen är jag människa igen..

Tittar ut genom fönstret och ser bara grått från mark och upp i oändligheten, kul..

Kommer in i vardagsrummet och mötts av de enorma pappershögarna som ligger över hela golvet.. Idag är det som det gäller, bouppteckningen ska skickas in.. Måste sätta mig nu och arbeta mig igenom högarna och fylla i papprena..




Vart tog Vättern och Jönköping vägen som borde ligga någonstans där bakom trädet??





Bara att börja gå igenom allting då.. :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0